12 Aralık 2020 Cumartesi

KELİME OYUNU - 2

 Merhabalar güzel okurum.. 

Sevgili Deeptone'un o hoş  öykülerinden sonra ben de kelime oyununa katılmaya karar verdim. Bu haftanın kelimelerini sevgili Kırmızı Ruh'tan alıyor ve öykümü sizlere sunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz. Biraz hüzünlü baştan söyleyeyim :( 

Angelina'nın Yalnız Günü

Her sabah kalkar kahvesini içer kırmızı terliklerini ayağına geçirir ve öğle saatlerine kadar pencereden dışarıyı seyrederdi Angelina. Kırmızı bir tutkuydu onun için, bu renge aşıktı ve tamamen onu yansıttığını düşünürdü. Bu gün o şık kırmızı elbisesini giydi, kırmızı rujunu sürdü, saçlarına fön çekip güzel bir kahvaltı hazırladı kendisine. Kendini mutlu etmeyi severdi, değerli olduğunu düşünürdü. Üniversitede çok fazla arkadaş edinmişti Angelina. Bu iş hayatında da devam etmişti ve onun sosyal hayat konusunda kimseye yetişemeyeceğini düşünürdü. Kitap kulübü sayesinde de güzel arkadaşlıkları olmuş, farklı ortamlarda bulunmuş, hayatında hiç yalnızlık çekmemişti. Bugün doğum günüydü Angelina'nın. Onca arkadaş, tanıdık onu bugün hatırlamamıştı. Viskisini kadehine doldurdu, sorguladı hayatı ve arkadaşlıklarını. Sahiden bu kadar zaman harcadığı, beraber gülüp eğlendiği, tartıştığı onca insan neredeydi nereye kaybolmuştu. Oysa bu onun en özel günü olmalıydı. Yeni tanıştığı İrlandalı arkadaşı iyi bir kızdı o mutlaka yanına gelir onu mutlu etmenin yolunu mutlaka bulurdu. Ama o da gelmedi...

Akşam oldu onu bir tek tanıdığı bile aramamıştı. Annesi aradı sevinçle telefonu açtı annesi halini hatırını sormuş fakat o bile bu özel günü hatırlamamıştı. Derin bir üzüntüyle kendini alkole kaptırdı Angelina. Koltukta uyuyakalmıştı  Bir rüya görmüştü. Rüyasında, Uçurumun kenarındaydı. Arkasında bir sürü insan vardı ve tanıdık simalardı bunlar. Üniversitede hoşlandığı çocuk, kız kardeşi, iş yerindeki yakın arkadaşı hepsi orada ve onu izliyor hiçbiri ona müdahale etmiyor, gülüyorlardı. O ise onlara kızgın bir şekilde tek ayağını havaya kaldırdı ve kendini boşluğa bıraktı. Tam o anda kan ter içinde, uykusundan sıçrayarak uyandı. Ağlamaya başladı. Saate baktı gece 3 olmuştu. Herkes derin uykusunda yatıyordu. Kalktı duş aldı, oturdu ve hayata insanlara küfürler savurdu. Küfür edince rahatladığını hissetti ve kendi kendine gülmeye başladı. Bütün bu insanlara anlam yüklemesi saçmalıktı, etrafında kimsecikler yoktu kendinden başka ve bir kez daha anladı ona kendinden başkası lazım değildi. İnsanlarla ilişkilerinde daha fedakar olmamaya karar verdi. Sadece o fedakarlığı kendine yapacaktı bundan sonra...

 


29 yorum:

  1. heeeey oleeey oleeeey üzümlü ayyy hüzünlü öykünü okumaya gelcam yineğğğğ. sevindim yazmanaaa. yorumlara koyayım linkini, sen söledin ama ben de bi koyayııım görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm deep üzümlü öykümü okuduğun için ve paylaşacağın içiinn :)

      Sil
    2. ay hadi işallah hep yazarsııın sona sen de beş kelime de seçersiiin :)

      Sil
  2. Sanırım hepimiz biraz Angelinayız ve fedakarlıkları hep kendimize yapmalıyız. Çok güzel bir hikaye olmuş, bayıldım<3

    YanıtlaSil
  3. Hüzün sever biri olarak çok beğendim. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. https://muhammetaliyenisehir.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son bloglardan seçmeler yazımdaki berra nın kardeşi, yeni blog açmış daa yanii :)

      Sil
  5. ya valla yaa yazık angelinayaaa ivit üzümlüymüş sayiden deee, hüzünlü kek gibii :) kendini atmasın rüyasındaa, hepsini tekmelesin, onlar düşsün uçurumaaaaa vefasızlaaar hihhi :) ayol iyi ki yazdııın :)

    YanıtlaSil
  6. Hehehe öyle yapmis zaten bir tek kendi kalmiss 🤪

    YanıtlaSil
  7. Angelina benim sanki, hem kırmızı tutkusu , hem kitaplar hemde viski seviyor. Kendimi gördüm sanki bazı yerlerde. Etkinliğe katıldığın için çok teşekkürler, güzeldi. Haftaya yine görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederım boyle guzel bir etkinlık bulduğunuz için zevklıydı :) gorusmek uzere

      Sil
  8. Katılmana sevindim:) Öyküne bir de isim koyarsan daha iyi olur sanırım. Özel günü merak ettim, yaş günü, sevgililer günü?? Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hemen başlık ekliyorum ben de yeni farkettim :) doğum günüüü :):) tesekkur ederım gorusmek uzere

      Sil
  9. Çok iyimiş. Bence arada hikaye yazmalısın :)

    YanıtlaSil
  10. Yalnız olmasına üzülmemi bir kenara bırakıyorum ve beğendiğimi söylemek istiyorum. Sevdim yazınızı. O fedakarlığı kendine yapmaya karar verip kendisinin değerli olduğunu bilmesi güzel olmuş :)) 3. Hafta kelimelerini de ben seçtim ona da katılırsınız umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmenize sevindimmm :) katilacagimm evett 🥰😍

      Sil
  11. duş almak hep iyi gelir. angela'nın kendini toplamasına sevindim. eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Deep severek takip ediyoruz bu etkinlikte yer almana çok sevindim İnsanların yazdığı hikayeler onların ruh hallerini yansıtırmış derler :) Eğlenceli bir kelime oyunu olmuş başarılar dilerim :) Takipteyim

    YanıtlaSil
  13. Bloğunuzu takipteyim hocam. Çok güzel yayınlarınız var severek okuyorum. bende sizi bloğuma beklerim. Umarım bloğumu seversiniz.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim dusuncelerınız ıcın :) Ben de blogunuzu inceleyeceğim

      Sil
    2. Yalnız blogunuz kapalı herkese sanırım açık yaparsanız ulaşabiliriz.

      Sil
  14. ah hüzünlü bir gece olmuş insan hatırlanmak ister tabii kabus da fenaymış çok güzel anlatmışsıın :)

    YanıtlaSil