28 Aralık 2020 Pazartesi

LAFIN KISASI -1

 Heyoo yeniden merhaba sevgili canım okurlarım. Nasılsın? Umarım güzel haberler aldığın bir gün olur.

Bu gün işlerimi bitirip bilgisayarımın başına anca geçtim. Hava ANKARA'da soğuk ama karlar eridi. Bir yandan güneşi görüp heyecanlanırken bir yandan kuraklık aklıma geldikçe üzülmüyor değilim. Ee malum iklimler değişiyor. Bizlere de dua etmekten ve yaşadığımız dünyaya nazik davranmaktan başka çare kalmıyor.



Neyse bu kadar sorun varken sorunlardan bahsetmek yerinde bir tercih değil sanırım. Biraz da güzelliklerden bahsedelim. LAFIN KISASI;

Sizlere sevgili JD SEZER 'in hakkımda yaptığı röportajdan bahsetmek istedim. Blogum  ve kendim ile ilgili detaylı bilgilere yer verdik umarım beğenirsiniz linki bırakacağım .

Sevgiyle Kalın...

BURADAN ULAŞABİLİRSİNİZ

https://jdsezer.blogspot.com/2020/12/yasemin-cetinkaya-kimdir.html

4 yorum:

  1. Lafın kısası serisi güzel olacak gibi :)

    YanıtlaSil
  2. hımm bakarım pekuuu :) bak kar oluncaaa kar fotosuuu istiyorum tamam mıııı :)

    YanıtlaSil
  3. Bloggerlar birbiriyle söyleşi mi yapıyor:) Eğlenceli

    YanıtlaSil
  4. Çok samimi sevgi dolu bir röportaj olmuş. Sezer kardeşimin bloğundan geliyorum :)
    Bende beklerim ki 🌸

    YanıtlaSil